Sömnbehov

Det är lördag och jag är hemma. Och det är faktiskt väldigt skönt. Har visserligen varit med pojkvännen men nu har han åkt till jobbet och jag är ensam kvar. Helt okej ändå. Sitter och slösurfar och kikar på diverse inredningssidor (mitt nya intresse) och funderar på att börja läsa min nya bok eftersom Snömannen tog slut imorse (LÄS). Eller så kanske jag helt enkelt borde gå och sova.

De senaste veckorna har det varit väldigt fullt upp och högt tempo varje helg. Mycket dricka, lite sömn har varit melodin. Och visst är det skoj men jag känner att kroppen säger i från. Jag orkar inte sova lite varje natt på vardagarna för att sedan sova ännu mindre under helgen och sedan är det dags för en ny vecka igen. Det går inte. Senaste veckan har jag haft otäck yrsel alltför ofta och jag hoppas att en ordentlig påfyllning av sömn ska hjälpa. Om inte så får vi se vad som görs.

Så jag säger väl god natt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback