Aggressioner

Ibland blir jag så himla trött på alla dumma människor. Ihelgen skulle jag ha gått utbildning med basketen. Andra delen på steg 1. Den skulle hålla på fredag-söndag och denna gång var det coachdelen (den roliga delen) som skulle behandlas. I början på veckan fick jag reda på att det bara skulle vara på lördag och det var väl rätt skönt även om det känns dumt att de kortar ner på det. Idag ringde det igen och då visade det sig att kursen är helt inställd ihelgen pga att det är för få deltagare. Grejen är den att alla som gick första delen i höstas även ska gå denna del och vi fick redan då veta om dessa datum. Men nej, det visste ju tydligen inte dem och nu kan de inte komma och därför blir det ingen kurs. Puckon!

Visst, det är väl skönt att det inte är någon kurs ihelgen för då hinner jag med massa annat (plugg, knattematch, packa). Men nu måste de ju lägga in den här delen någon annan helg vilket inte känns helt enkelt. Eller så lägger de ner den här utbildningen för säsongen men jag har absolut ingen lust att gå om den. Och för det tredje så kunde jag och j-a ha åkt bort redan nu till helgen vilket egentligen hade varit mycket bättre men det gick ju inte för den här dumma kursen. Tröttsamt är vad det är!


Kommentarer
Postat av: Johanne

Tråkigt att det inte blev någon kurs, men det är en bra utbildning. Stor skillnad på gund och steg 1.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback