Fotbollsflickvän

Sitter och läser och väntar på att pojkvännen ska komma hit. Som den snälla flickvän jag är så finns det ju dock bara ett alternativ för kvällen. Det är ju Milan-Arsenal på tv och för er oinsatta kan jag meddela att j-a är den största Arsenal-nörden som världen skådat. Skämt åsido, men det är klart att vi ska titta. Jag kan alltid passa på att läsa lite mer inför morgondagens plugg och det är ju mysigt med sällskap iallafall.

Veckan är ganska hektisk. Har alla dagar planerade med skola, jobb, träningar och en hel del annat. Men om en vecka lämnar jag och j-a all stress för en veckas semester. Mamma undrade när jag skulle packa och det vet jag faktiskt inte när jag ska hinna med men någon lucka ska jag nog hitta. Om inte annat så får jag väl köpa nytt där...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback