Fredag

Footloose var grymt bra. Man vill bara sjunga och dansa och vara glad när man har sett en bra musikal, eller hur? Skulle lätt kunna se den igen men nu laddar vi för att se filmen för det har vi faktiskt inte gjort.

Sitter och dricker mitt morgon-te och väntar på att Julia och Madde ska komma hit. Idag ska vi vara duktiga och skriva massor. Vi har suttit i två dagar utan att förstå hur vi ska kunna göra på ett visst sätt också visade det sig på handledarmötet att vi inte alls behöver göra så. Tur det, nu känns det mycket bättre igen.

Sedan när vi har varit flitiga ska vi till Vällingby och spana in nya modehuset. Kanske lyckas man köpa något, vem vet. Det blir en lugn kväll sen. J-a är ju bortrest så jag tänkte faktiskt bara vara hemma, bädda ner mig i sängen och kolla på en film kanske. Förhoppningsvis så kanske min förkylning försvinner till imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback