Orka vara nyttig

Idag känns det för första gången som att vi faktiskt kommit någon vart med uppsatsen. Och det är inte alls långt men vi har åtminstone tagit några viktiga steg och fattat några avgörande beslut. Nu på kvällen har jag filat lite på en text men nu är jag så trött att jag behöver tandpetare för att hålla upp ögonen. Åt tidig middag så magen kurrar lite. Därför blir det snart te och smörgås framför tvn. Jag lär ju somna tidigt ikväll.

Klagade lite på Madde och Julia idag för att allt deras (och andras) prat om nyttig mat och vikt ger mig noja. Så för att motbevisa eller nåt så blev det hamburgare till lunch. Vi delade även på en gigantisk chokladboll, stor som en tennisboll. Minst. Och god var den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback