Sånt vi gör istället för att skriva på vår uppsats

Drömmer om lägenheter
Dricker te
Pratar om "viktiga saker"
Äter våfflor tills vi nästan spricker
Sover lite
Letar efter resor
Tittar på Grey's anatomy
Ringer datasupport
Funderar på vilka konserter vi vill gå på

Ni ser. Det är lätt att få en hel dag att gå utan att man lyckats skriva många ord på uppsatsen. Förhoppningsvis går det bättre idag. Vissa dagar måste man ju få vara mindre effektiv än andra, så är det bara. Och vi har iallafall roligt hela tiden. Det är det nog inte alla som har. Nu är det bäst jag hoppar in i duschen och fräschar till mig lite. Om jag bara kunde duscha bort den här förbaskade förkylningen som jag går och drar på så vore allt prima.

Ikväll: Footloose!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback