Skärtorsdagen

Hemma i Svea igen och det är verkligen med blandade känslor. Kändes inte alls kul att landa på arlanda i tisdags för att upptäcka att det snöade och sedan dess har ju vädret bara blivit värre. Ändå är det ju alltid skönt att komma hem. Sova sin egen säng, duscha i sin egen dusch och allt sånt. Men jag hade gärna stannat borta ett bra tag till med älsklingen och bara njutit. För vi har haft det så himla bra. Allt har varit underbart. Och nu längtar jag ännu mer till våren.

image148

Igår och idag har vi fortsatt med uppsatsen. Madde och Julia hade varit så duktiga när jag var borta och nu är vi verkligen i gång. Det känns mycket bra faktiskt. Har även hunnit se två basketmatcher och klippt av mig lite hår. Det är kortare än vanligt och det känns väldigt bra faktiskt. Kul med något nytt och om jag vill ha långt till sommaren så hinner det ju växa ut.

Glad påsk!

Kommentarer
Postat av: oldslope

Oj, oj, oj vad gulliga ni är ...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback