Vad händer i helgen?

Härliga fredag!

Ska snart gå från jobbet. Äntligen. Har suttit och tittat ut på den blåa fina himlen titt som tätt idag. Det ser verkligen underbart ut men jag gissar att det inte är så varmt som man hoppas. Ikväll blir det middag hemma hos Carro så ska bara hem snabbt för att byta om och sedan tillbaka till östra station. Kan ju kännas lite dumt att åka fram och tillbaka men jag vill nog fräsha till mig lite. Sedan ska jag hem till pojkvännen vilket jag längtar till. Äntligen är han ledig.

Imorgon tänkte jag kanske ge mig på att skruva ihop min nya cykel om jag vågar. Sedan är det första knattematchen i slutspelsgruppen, spännande. På söndag ska jag nog leka lite med Mian och Lisa. Måste även packa såklart, snart åker vi!

Trevlig helg alla vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback