Bästa helgen

Har haft en himla bra helg. Har gått flera trevliga promenader (bland annat över Västerbron med Stockholms finaste utsikt), druckit sex olika sorters rosévin, spelat bingo och ätit sushi med Linda och träffat massa trevliga vänner. Vädret har verkligen inte varit att klaga på, sol hela dagarna långa vilket såklart har medfört att mitt glassintag ökat drastiskt. Flera stycken har det blivit, så himla mumsigt! Så det enda som är bra med att det ska bli sämre väder i veckan är väl att jag kanske inte kommer känna samma behov av glass, eller vem vet!?

Imorogn är det träning och på onsdag ska jag spela match! Har inte spelat match sen typ mars så det ska bli sjukt kul men antagligen kommer jag vara usel... Den som lever får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback