Livet efter tentan

Efter tentan satte jag mig som sagt på tåget till Göteborg. Det kan ha varit några av de skönaste timmarna på väldigt länge. Innan var jag rädd att jag skulle (som jag brukar efter en tenta) ha världens ångest och sitta och grubbla hela vägen men icke sa nicke. Jag tog fram min bok och efter två sekunder var jag helt inne i den och bara njöt av tiden.

Väl i Götet var det prima större delen av tiden. Mina knäppa knattar är ju för underhållande med undantag för när de inte kan passa tider. Vi hade skoj mest hela tiden (förutom när vi blev utslagna ab Akropol) och kom hem trötta men glada.

Tyvärr hade vi semifinal igår vilket verkligen inte var optimalt. Tröttheten och bristen på sömn tog ut sin rätt hos tjejerna och stundtals spelade vi sämre än vad vi gjort på hela säsongen. Ändå kom vi nästan i kapp men fick till slut se oss besegrade av ett i mina ögon egentligen sämre lag. Inte hela världen men såklart tråkigt!

Idag har jag jobbat och ägnade större delen av tiden åt att sortera papper. Det var så tråkigt att jag genast började planera en avslutningsaktivitet för kidsen. Förhoppningsvis ska planen gå att fixa och då kan det nog bli väldigt najs. På kvällen fick jag besök av Mian och Anna. Vi åt glass, drack te och babblade en himla massa. Så himla mysigt nu när de båda är hemma, har knappt hunnit träffa Anna pga min dumma tenta men nu finns det finally mer tid.

God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback