Sommarlov

Uppsatsen är inlämnad vilket betyder att jag har sommarlov. Är visserligen inte ledig utan tillbringar istället min tid på jobbet men det är ändå grymt skönt. Skönt att inte ha några tråkiga böcker att läsa, inga texter som ska granskas, ingen ångest hängandes över en konstant. Kan inte fatta att jag har pluggat tre år nu. Ett år kvar med andra ord. Ni andra kanske har ångest för att ni inte börjat plugga. Jag börjar få ångest för att jag snart är klar och ska bli vuxen på riktigt. Hjälp!

Men nu är det iallafall sommarlov och det är inte bara jobb som gäller. Snart börjar EM, två veckor kvar till Zakynthos, min födelsedag, basketläger, OS och massa annat skoj ska jag hinna med innan det är dags för en ny termin.

GLAD SOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Fan va skönt för er att ni e klara! Vi e väl typ klara men lämnar in på tisdag...Jag vill också ha den där sköna känslan av att vara klar, när man inte kan göra några ändringar längre och man bara känner att det får gå som det går...Snart Zakynthos!

2008-06-01 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback