Fuskare

Ni kan ju gissa vad jag gör? Precis, pluggar såklart. Kom dock i gång ganska sent idag då det blev sent igår. Var på middag hos Berntsson och det var väldigt gott och trevligt. Blev även bjuden på säsongens första glögg. Drack Blossa 08, som var god men inte särskilt speciell, tyckte inte den smakade blåbär alls. Jag tycker ju egentligen inte att man ska starta med julgrejerna förrän första advent men nu har jag fuskat med både pepparkakor, glögg och julte. Var är världen på väg? Snart dricker vi glögg till midsommar och sätter upp adventsljusstakar lagom till höstterminen startar.

Den här helgen kommer föga förvånande att ägnas åt tentastudier uppblandat med lite basket. Ikväll blir det taco-mys med sambon och kanske lite tv-tittande. Har en väldigt viktig knattematch på söndag så den ska jag ladda inför, hoppas tjejerna är lika taggade som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback