Kan det regna mer?

Jag är så trött på det här vädret att jag spyr. Sitter framför köksfönstret och pluggar och varje gång jag tittar ut blir jag ännu mer deprimerad. Är det okej om jag går och gömmer mig under täcket och kliver upp lagom till första advent? Helt ärligt, nu får vädergudarna skärpa sig. Hellre kallt och sol än det här. Allt väder hellre än det här!

Statistiken arbetar sig långsamt tillbaka in i min skalle hur tråkigt det än är. Innan jag vet ordet av drömmer jag väl om konfidensintervall och sannolikhets lära nätterna långa. Blandat med Dr House som jag och j-a har börjat missbruka igen. Kan nog vara den allra bästa serien faktiskt. Och på tal om missbruk så åt jag fem mandariner igår, kan det vara därför jag hade ont i magen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback