Matvanor

Halvligger i soffan med tvn påslagen och har nyss ätit middag. Fiskbullar, vilket jag faktiskt tycker är riktigt gott. Men det kanske inte är så uppskattat om man tar med som matlåda till jobbet så borde fundera ut någon lunch till imorrn. Idag blev det sushi men det är så oekonomiskt att äta ute. Lägger hellre pengarna på annat.


För tillfället för jag och jag en diskussion om huruvida jag ska äta glass till efterrätt eller ej. Det låter ungefär så här:

Phia: Men bara lite glass, det är ju ändå B&J.
Phia: Du har ju ätit onyttigt varje dag senaste tiden.
Phia: Men lite bara. Snälla...
Phia: Du åt choklad på jobbet!
Phia: Då är ju dagen ändå förstörd. Jag kan börja mitt nyttiga liiv imorrn.
Phia: Det brukar låta så.

Vi får se vem som vinner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback