Onsdag

God morgon!

Idag är jag ledig. Fast det är verkligen dags att ta upp statistikpluggandet igen, två veckor till tentan. Usch va tråkigt det känns men det var ju helt klart rätt val att inte skriva vid ordinarie tillfälle. Varför? För att jag har fått jobb!!! Åh va glad jag är! Så nu vill jag bara vara klar med min examen så jag får börja jobba. Men det dröjer, augusti 2009 är det dags.

Ska iallafall hoppa in i duschen nu. Sitter på golvet och är väldigt nöjd (och lite skakig) efter att precis ha kört igenom mitt pilatesprogram. Sedan blir det studier, besök hos Linda (och mamma), träning med kidsen och sedan hemmakväll. Under förutsättning att det inte regnar så tror jag nog att jag promenerar till Linda. Man behöver ju insupa så mycket ljus som möjligt den här årstiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback