Äntligen på planen igen!

Helgen var en riktigt bra sådan följt av en ganska tråkig måndag. Men en ska livade minst sagt upp, jag har tränat idag. Det var första gången för den här säsongen och det kändes riktigt bra faktiskt. Spelmässigt alltså. Förkylningen däremot är ju kvar men jag har beslutat mig för att ignorera lock för öronen och hosta och försöka köra ändå. Jag orkar inte hålla mig still längre!

Helgen iallafall. Har firat Caroline, hälsat på Mian i skoaffären, fikat hos Anna, kollat på basket, pluggat, haft knattematch, fikat med Linda och Linda, varit på Footlosse (2:a gången!), ätit middag hos mamma och pappa och myst med j-a. En bra helg även om knattarna förlorade. I helgen ska det bli revansch, jag är redan taggad! Hoppas bara att kidsen är med mig...

Nu måste jag verkligen hoppa i säng för imorgon väntar en 13-timmars dag på Universitetet. Om ni är där, slå en pling så kanske vi hinner kramas lite!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback