Höstmånad

Åh, jag får ont i magen av allt som ska göras.
Får prestationsångest så det heter duga.
Inte kul alls! Eller jag gillar ju när det är mycket.
Men inte så här svåra saker...



Men iallafall. Idag är det den första oktober. Det innebär att det definitivt är höst och det visade vädret ganska bra idag. Regn, blåsigt och kallt. Och det vet jag kan jag säga för när jag skulle hem från knatteträningen ute på Ekerö så fick jag vänta på bussen i över tjugo minuter. Första oktober innebär också att min fina vän Anna fyller år, och dessutom så flyttar hon hemifrån också - grattis i dubbel bemärkelse med andra ord! Oktober bjuder förutom på höstväder på flera födelsedagar, massa basketmatcher, tenta och säkerligen en del jobb. Välkommen oktober!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback