Söndag = pluggdag

Klockan är bara halv tolv och jag har redan hunnit läsa två kapitel i statistikboken. Lite duktig känner jag mig allt. Blir snart mer studier, ska bara sätta tänderna i något mellanmål först. Ikväll möter vi ett av Sveriges bästa lag med knattarna, kan bli intressant. Är medveten om att de ligger några nivåer över oss men tror ändå att vi kommer att ha närmat oss om man jämför med sist. Och det är ju det som är det viktiga, att utvecklingen går åt rätt håll. Den här säsongen spelar vi ju i den högsta serien och det har märkts på motståndet. Det är mer fysiskt och det gäller att vara på tårna hela tiden. Har än så länge blivit förluster rakt i genom men jag tror nog att vi snart kommer ha vant oss vid det högre tempot och också börja vinna matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback