Ny vecka - nya tag

Helgen var minst sagt ansträngande. Långa dagar med mycket basket, fixande och därtill en förkylning som vägrar att ge sig. Dock har det varit roligt även om det kanske inte var den uppladdning och återhämtning som jag och min kropp egentligen hade behövt. Får försöka fixa det i veckan istället, lycka till liksom. Men jag måste verkligen försöka sova ordentligt den här veckan och bli av med alla virus och bakterier som spökar för nästa vecka ska jag på släktträff i Tyskland och då vill jag absolut vara friska fisken.

Veckan har inletts med föreläsning idag, lax och couscous (det är så gott men måste den hamna precis överallt?) till lunch och nu ska jag nog infinna mig i horisontellt läge. Pappa har alltid sagt att sömn är bästa medicinen och jag får väl försöka med det. Har nog lite feber men hoppas på att den ska ge med sig snarast. Sedan ikväll är det knatteträningar och då ska jag även meddela vilka som kommer med i allstar-laget. Hoppas att det inte är någon som blir jättebesviken, det är ju inte helt lätt att vara tretton år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback