Varför

Kom hem från universitetet för en timme sen. Kvällsföreläsningen var inte särskilt bra. Jag och Julia gjorde oss nog mindre populära genom att sitta och viska hela andra halvan. Men helt ärligt, varför har man föreläsning till nio på kvällen på grejer som inte ens kommer på tentan? Hur motiverad blir man då att engagera sig?

Nu har iallafall j-a dragit till jobbet och jag hade en plan på att ligga och slappa en stund i soffan innan jag släpar mig i säng. Men idag fick jag som jag ibland får ryckningar i hela kroppen så att det inte går att slappna av. Tror att jag får det när jag egentligen är för trött för att sitta uppe och bara glo. Antingen måste jag aktivera mig eller så gör jag bäst i att släppa fram John Blund. Så jag tror jag väljer det senare och säger därför god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback