Fredag

Jag har låtsaspluggat hela dagen. Eller inte riktigt, jag var ganska effektiv några timmar på förmiddagen men sedan var det kört. Jag kan bara inte plugga dagen innan tenta, det som sitter det sitter och det som inte hunnit fastna kommer jag ändå inte lyckas trycka in idag. Så jag tog en sväng till gymmet och körde ett rätt hårt pass. Sedan kom j-a hem och jag låtsades plugga lite fast det var mest menlöst. Nu är han i väg på träning så kanske ska slänga en blick på verbkonstruktionerna mest för att stilla mitt samvete. Sedan blir det middag framför tvn, chips och tidigt i säng för min del. Och det här vågar jag nästan inte skriva men va fan jag gör det ändå, imorgon skriver jag min sista (PEPPAR PEPPAR) tenta, hur sjukt är inte det!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback