Härligt!

Har haft en bra start på veckan. Dels har vi haft två uppsatsintervjuer vilket är mycket roligare än att bara sitta och läsa och skriva teori. Vi har även målat en fondvägg hemma och pysslat lite i vardagsrummet. Vi är inte klara än men det blir nog jättefint. Sedan har det ju varit riktigt fint väder vilket självklart gör mig på gott humör. Idag promenerade jag och Julia från Östermalmstorg bort till Medborgarplatsen där vi åt lunch ute i solen med Madde, lovely! Får hoppas att solen stannar kvar över påsken, vore ju trevligt.

Nu sitter vi i soffan och tittar på Villareal-Arsenal. Jag är väl inte jätteintresserad men gör min flickvänsplikt. Kollar lite halvt samtidigt som jag slösurfar, dricker te och äter smörgås. Ska även förbereda lite inför vår intervju imorgon, då är det dags att träffa Friskis&Svettis, ska bli väldigt spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback