Löpning

Idag tog jag med kidsen till Grimstaspåret för deras första löprunda i samband med basketen. Det gick rätt bra faktiskt för att vara första gången. Nu hoppas jag att de kommer förbättra sina tider och göra bra resultat i Minimaran om en månad. Vissa tog nog inte i riktigt men jag hoppas att det blir ändring på den saken nästa gång. Funderade på hur man själv skulle klara sig i det där spåret idag, skulle jag kunna slå tjejerna på ren vilja? Tveksamt, kanske får gå ner och smygträna lite först i så fall. Eller inte, jag är ju inte så förtjust i att springa tyvärr även fast pappa tycker att jag ska springa tjejmilen i år. Jo visst, konstigare saker har ju hänt men det är nog inget att räkna med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback