Onsdag

Idag är jag hemma och pluggar. Lite tråkigt när man är van att ha sällskap men samtidigt skönt för jag är fortfarande så himla trött. Så jag har tagit datan och alla böcker och artiklar och slagit mig ner i soffan. Ska försöka vara effektiv nu i några timmar och inte surfa runt och slöa. Blir lätt så när man har mycket tid och lite ork. Har en tyskaläxa att göra också, ska skriva en text om vad jag om jag kunde skulle ändra i mitt liv. Svårt! Vet inte ens vad jag skulle skriva om det var en text på svenska och ännu svårare när det ska vara på tyska. Känner mig rätt nöjd med livet men får väl dra till med något. Mer tid, mer pengar, mindre ångest, mindre trötthet. Jaja, det fixar sig nog. Nu ska jag iallafall återgå till telivisionsepistemologin, visst låter det spännande!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback