Påsken

Har haft en mycket trevlig påskhelg och hunnit umgås en massa med min sambo eftersom det inte har varit några matcher för vår del. Påsken började i torsdags med ett besök på jobbet och senare vidare till Södertälje för att titta på basket. För er som är oinsatta kan jag berätta att Scania Cup äger rum över påsken varje år och det är en prestigefylld turnering där de bästa nordiska ungdomslagen möts. Mina knattar var tyvärr inte inbjudna (nästa år kanske?) men det finns alltid bra basket att titta på så det är kul ändå.

 På fredagen blev det också en förmiddag ägnad åt basket, som om man inte lägger ned tillräckligt med tid ändå? Åkte hem för att städa och fixa för kvällen men det var så fint väder att jag bara inte kunde med att vara inomhus. Blev en promenad och glass med syster istället. Linda och Linda kom på middag sedan och det var himla trevligt, vi hade mycket att ta igen.

I lördags åt vi smarriga våfflor på balkongen till frukost, lovely! Eftermiddagen och kvällen tillbringades hos mamma och pappa med resten av familjen och i söndags blev det en riktig slappardag. Idag har jag ägnat tid åt tyskastudier och ätit middag hos j-as föräldrar. Ska strax hoppa i säng, själv tyvärr för nu har j-as jobbvecka börjat igen.

Det var min påsk det, mycket mat och musikalmusik har det blivit. Imorgon ska jag återuppta min träning som har förfallit lite senaste tiden, vi ses på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback