Sol

Igår efter tentan träffade jag upp Nattis, Carro, Anna och Nattis vän Stina för picknickhäng i Humlegården. Solen sken, vi slappade på en filt och livet kändes väldigt bra helt enkelt. Snacka om att vädret påverkar en, har så mycket mer energi och lust att göra saker nu än vad jag har på vintern. Det är härligt med vår, alla kryper ur sina skal och helst av allt vill man bara omge sig med vänner och njuta av solen hela dagarna. På kvällen var jag och min sambo ute och åt libanesiskt. Efter 16 olika smårätter, gott vin och ruggigt söt baklava till efterrätt rullade vi hemåt. Oerhört mysigt!

Just nu sitter jag på balkongen och jobbar med uppsatsen. Det är visserligen lite svårt att se på dataskärmen men det struntar jag i. Jag vägrar sitta inne en sån här fin dag bara för att jag måste plugga. Köpte färsk vit sparris på Hötorget igår så det blir det till middag idag. Så himla gott och nästan som om man vore på semester i Tyskland!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback