Söndag

God morgon!

Man kan ju undra vad jag gör uppe innan kl 8 på en söndag. Basket förstås! Men det är inte mitt lag som spelar utan ska iväg och kolla på F93 som är i sm-final. Hur grymt är inte det!? Sedan ikväll har jag match med ungarna också, 8-del i lions, inte riktigt lika spännande kanske...

I fredags hade vi en mycket trevlig middag hemma hos Anna. Jag, Anna, Carro och Karin åt massor med god mat och satt och pratade kvällen lång. Helt plötsligt hade klockan blivit halv två och det var dags att rulla hemåt. Efterrätten åt vi inte ens, vi var för mätta och hade för mycket babbel att ta igen. Det roliga var att när jag och Anna handlade var vi oroliga att maten inte skulle räcka men det blev såklart massor över, som alltid.

Frukostdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback