Onsdag

Operationen igår gick tack och lov bra och idag har j-a fått komma hem. Han mår bra men är ihophäftad längs hela huvudet, det är läskigt! Men pigg är han och det är huvudsaken, så pigg att han faktiskt är iväg på möte för stunden. Så jag är själv hemma, ska läsa artiklar och dricka nyponsoppa.

Igår var som sagt jag och fina vännen Linda (basket) ute och åt middag. Det var gott och väldigt mysigt. Vi ses så ofta genom basketen att vi lite glömmer bort att ses annars, skärpning på det måste jag säga! När jag kom hem sedan var jag jättetrött och gick direkt och la mig. Det tar på krafterna att vara orolig tydligen.

Dags att läsa. När j-a kommer tillbaka blir det glass och ett nytt avsnitt House, bästa serien!



Kommentarer
Postat av: Linda (basket) ;)

Tycker oxå att det ska bli skärpning på att ses oftare utanför basketen! =P

2009-02-27 @ 10:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback