Orolig

Den här veckan har varit lite omtumlande. Varför? Jo min fina pojkvän har nämligen gjort sig illa och ska opereras på tisdag. Han har krossat en del av skallbenet, det är sjukt läskigt men han har klarat sig bra och det är inte farligt. Han mår ganska bra och har haft otrolig tur som inte mår sämre. Självklart är jag tacksam för det men operationen oroar mig något otroligt ändå... Usch!

Förrutom spickor i pannan har den här veckan bjudit på en hel del studier. Veckans första dagar läste jag kurslitteratur konstant. I onsdags hade vi vårt andra uppsatsseminarium vilket gick väldigt bra, mycket som ska göras bara. I torsdags skrev jag hemtenta i affärsutveckling. Satt och skrev i dryga tolv timmar med bara en timmes paus då jag var på knatteträning. Vet inte hur det gick, väldigt flummig kurslitteratur vilket inte passar mig alls men man kan ju knappast påstå att jag inte försökte.

Roligara saker har också hunnits med. Igår när hemtentan var inskickad var jag på en kompis dansuppvisning, det var jätteroligt och de var väldigt duktiga. På kvällen myse jag och j-a med tacos och film. Vi kollade på Stardust, hade inte sett den innan. Den var himla fin och jag kom fram till att jag för tillfället är väldigt förtjust i sagofilmer. Idag har vi kollat på herrlaget och sedan kom Linda (brunhåriga) hem till mig. Vi åt en god middag och satt sedan och pratade medan vi kollade på (och sågade) melodifestivalen.

Nu blir det snart sängen tror jag allt. Har en förkylning som jag gärna skulle bli av med snarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback