Nytt år!

2009 är här. Det firades in med trevliga vänner, massa god mat och mycket dricka. Nyårsdagen kunde man som vanligt riva ut ur kalendern, pizza och film så det stod härliga till. Tänkte att jag skulle försöka sammanfatta 2008 så smått men känner att jag inte riktigt orkar.

2008 har varit ett väldigt händelserikt år samtidigt som det på sätt och vis inte har skiljt sig så mycket från 2007. Jag pluggar fortfarande på universitetet, lägger alldeles för mycket tid på basket och gör mitt yttersta för att hinna med mina fina vänner. Men en stor skillnad är det och det är ju självklart att jag och j-a har köpt lägenhet och numera kan titulera oss som sambos. Inte illa!

Jag tror att 2009 kommer att bli fantastiskt! Jag ska snart börja sista terminen på min utbildning, fatta att jag är klart till sommaren och börjar jobba i augusti. Det ska bli sjukt spännande. Men först ska jag lägga i en sista växel och göra bra i från mig på den avslutande terminen. Jag ska träna knattarna och förhoppningsvis se de ta stora steg framåt. Jag ska se till att ta hand om mig själv och inte stressa för mycket. Jag ska omge mig med positiva människor och prioritera mina käraste.

Hoppas ni fick ett gott slut på 2008 och att 2009 blir minst lika bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback