Mörbultad

Mina ögon vill bara inte hålla sig öppna längre så nu får jag nog ge upp pluggandet. Kanske kikar jag på det lite till imorgon, bara för att liksom för jag vet ju att det inte ger mig någonting. Tenta imorgon och den skrivs mellan sex och tio. Alldeles för sent tycker jag, ser bara negativt på att skriva så sent. Dels kommer jag gå runt hela dagen och ha ångest och dels kommer jag inte vara lika pigg som jag är till en tenta mitt på dagen. Försöker iallafall göra det bästa av saken och det är därför jag sitter här och kämpar mot sömnen nu, vill försöka sova så länge som möjligt imorrn.

Gårdagen blev en betydligt bättre basketdag med två roliga vinster. Och idag har jag haft tre träningar som alltid på måndagar. Är riktigt mör i kroppen känner jag, inte van att ha egen basket 4 gånger på 5 dagar. Har några fina blåmärken här och där dessutom. Men vad gör man inte!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback