Målare

Sådär! Nu har jag målat ett andra varv med den vita färgen i hallen. Har även lyckats måla på diverse ställen på mig själv, har bland annat färg i håret. Inte hela världen, det viktiga är att väggen också fick färg på sig. Nu tror jag bestämt att jag ska göra en kopp te, läsa lite och sen hoppa i säng. Imorgon är det en ny dag full av renovering och garderobsbyggande. Åh vad jag längtar tills allt är klart!


Har börjat läsa en ny serie deckare. De är skrivna av Roslund och Hellström och handlar om polisen Ewert Green och de utredningar han leder. Är inne på tredje boken nu (de två första avverkades på landet) och jag tycker att de är rätt bra faktiskt. Inte det bästa jag läst kanske men de är spännande och det finns hela tiden ett driv framåt vilket jag ofta önskar i böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback