Renovering pågår!

Det är kaos hemma hos oss. Eller jag kanske ska säga hemma hos mig för tillfället eftersom min sambo har flytt fältet!? Men det är renovering av hall och insättning av garderober som sker så förhoppningsvis kommer kaoset resultera i att det i slutändan blir jättefint! Det är iallafall vad jag tror även om det kan vara lite svårt att ana just nu. Grejer, damm och skräp överallt.

Förra veckan tillbringade vi på landet där vi tog det lugnt och laddade batterierna. Det var härligt och vädergudarna var tack och lov på vår sida så det blev en riktigt fin vecka. Om jag någon gång hittar kameran i röran här hemma så kanske jag kan visa en bild eller två.

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka tvätta bort byggdamm etc så jag kan krama på Linda och Amalia när jag ska äta middag med dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback