Andas ut för en kort stund

Den här veckan har varit helt crazy. Har ägnat dagarna långa åt att skriva uppsats och när jag inte har gjort det så har jag tänkt på uppsats. Har trots att jag redan på måndagen låg efter med sömnen efter Paris inte kunnat sova ordentligt och känt mig konstant illamående. Men igår skickade vi in uppsatsen för opponering så nu har jag kunnat slappna av lite. Även om den inte alls är klar och det är ytterligare två galna veckor som väntar så kändes det igår som efter att man skrivit en riktig jättetenta. Några spänningar släppte och i natt sov jag djupt och utan att vakna sjuttioelva gånger. Skönt!

Idag är tempot lite lugnare. Har ätit frukost framför tvn i lugn och ro, det är lyx det. Ska läsa en annan uppsats, cykla hem till mamma för lite ompyssling och ikväll ska jag laga middag till sambon. Känns som lagom med planer om jag får säga det själv. Ser fram emot en bra helg med barnkalas, vårfest, brunch och träning med kidsen. Och självklart en hel del opponeringsarbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback