Göteborg

Borde egentligen packa inför morgondagens resa till Göteborg men jag får liksom inte riktigt tummen ur. Skulle gärna slippa packa, det är det tråkigaste jag vet. Alla säger att det är värre att packa upp men jag tycker inte att den biten är så farlig, då behöver man ju bara avgöra om kläderna är rena eller smutsiga. Men när man ska packa, då måste man bestämma vad man ska ta med och vad inte och så vidare = jobbigt och tråkigt. Istället tittar jag på tv, äter knäckemackor och väntar på j-a. Packningen kan ju gott vänta till imorgon. Hur som så ska det iallafall bli kul att åka till Göteborg. Coacha matcher (längesen!), gå på Liseberg, retas med tjejerna och umgås med basketfolk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback