Längesen

Nu är det så längesen jag skrev att jag knappt vet var jag ska börja. Det känns alltid så knepigt att skriva när man inte har gjort det på länge och så skjuter man på det lite till och så blir det ännu knepigare.

Bakåt:
  • Har jobbat på med uppsatsen. Det går framåt.
  • Var lämnad ensam efter Valborg då J-A åkte till Tyskland. Var mycket med familjen, mys!
  • Har spelat en träningsmatch mot Alviks div 4 lag. Det var gamla griniga tanter det.
  • Har varit i Paris och hälsat på Jonna!!! Det var så roligt och Paris är en mycket trevlig stad!
  • Massa andra saker säkert men det enda jag kommer på att jag ägnat tiden åt är UPPSATS.
Framåt:
  • Paj-inlämning på torsdag.
  • Vårfest hos Carro och Andreas på lördag. 
  • Paj-seminarium på måndag.
  • Till Göteborg på basketfestival på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback